WARSAW

Jag tror att det har gått två veckor sedan jag skrev något här. Tiden bara flyger förbi och jag har nu varit över en månad här i Storbrittanien. Jag måste säga att jag gillar och vara här. Människor är trevliga och staden Watford är super mysig. Jag saknar dock 30 graders värme och Warszawa jätte mycket. Speciellt min andra halva och Louie. 

Vad har hänt de senaste två veckorna då? När M åkte hem efter hans visit här så stod jobb på schemat i 4 dagar. Förra fredagen kl 03:30 ringde klockan. Flyget lyfte vid 06:40 från Heathrow. Klockan tio landade jag i Warszawa och kl 11.00 hade jag tid hos frissan. Bröllop stod på schemat i Płock, 1,5h utanför Warszawa. Vi ramlade in i kyrkan 16:01, bröllopet började 16:00. Stressig dag men ack vilken underbar dag det var! Fantastiskt bröllop! 

Helgen i Warszawa fortsatte med ett besök i presidentpalatset. Spännande upplevelse minsann. Vi har även hunnit boka datum för vårt bröllop och det är därmed bestämt när vi ska bli man och hustru! De mesta är bokat och det känns så skönt! Ett år kvar. Längtar.

Denna vecka har bara bestått utav jobb. Inget särskilt. Slänger ihop en bildbomb från veckorna som gått. Hoppas ni har det bäst!

//I think it’s been two weeks since I wrote something here. Time just flies by and I have now been over a month here in the UK. I must say that I like to be here. People are nice and the city of Watford is super cozy. I miss, however, the 30 degree heat and Warsaw so much. Especially my second half and Louie.

What happened the last two weeks, then? When M went home after his visit here, job stood on schedule for 4 days. Last Friday, at 3:30 my alarm rang. The flight took off at 06:40 from Heathrow. At ten o’clock I landed in Warsaw and at 11.00 I had an appointment with the hairdresser. Wedding was on the schedule in Plock, 1.5 hours outside of Warsaw. We fell into the Church 16:01, 16:00 wedding started. Stressful day but oh what a wonderful day it was! Fantastic Wedding!

Weekend in Warsaw continued with a visit to the presidential palace. Exciting experience indeed. We have also managed to book the date of our wedding and it is now determined when we are to become husband and wife! Most are booked and it feels so good! A year left. Can’t wait.

This week only consisted of job. Nothing special. I will throw together a picture bomb here from the past weeks. Hope you are the best!

  

  
  
  
  
  
  

  
  
  
  
  
  

Leave a comment